Thursday, April 30, 2009

REMEMBER


Bbrp bulan lepas aku ada la gi jumpe member lame aku kat mid valley. Dia nie kire, salah sorg member baik aku mase kat sekolah dulu. Mcm biase mamat seko nie akan lewat. lewat x lewat 2 jam gak la aku tunggu..huhu hampeh sungguh budak itu. Marah x marah...hmm x la jugak, mungkin psl aku mmg dah lame kenal dia, cume maki2 tu ade la sket2, x byk cume sekadar secukup rase jek hehe. So mase aku tgh tunggu dia, aku gi ar mph menelaah buku2 komik yg terdapat disana. Belek punye belek, aku terjumpe satu buku nie tajuk dia Remember karya Benjamin, kagum giler sey dgn dia punye artwork, huhu biler ar dpt lukis camne. Pastu , aku pon ambik port untuk baca buku nie. Huhu berat gak cite dia nie, tp mmg menarik, sampai aku terpaksa bace bbrp kali just utk memehaminye haha. Susah gak nak elaborate kat sini, nak tau kene la pi bace sendiri :P. Yg pasti, salah satu cite dia, ialah psl perjalanan hidup seorang kartunis. Huhu, cite nie buat akuteringat blk cita2 aku dulu, KARTUNIS dan masih lg =). REMEMBER sesuai dengan tajuk buku tu, dia membuat aku terfikir blk bende yg aku masih ske dlm sudut hati aku . fikir2 blk,
ape la aku buat skrg nie, study bende lain, kerje bende lain, hati kelain, hmmm…sigh*.

Tiba2 hr nie br aku teringat, Damn asl aku tak angkat buku tu hr tu….dah la buku tu, buke rare nak jumpe, Huhu~. Tension x tension, sempat gak la aku berjoget.

0 comments:

Post a Comment