Friday, September 25, 2009

Mamak oh Mamak

kes kat BP
sengal tak sengal
mlm esok nak raye
aku gan sepupu aku masih cari2
mane la nak dpt tenet nie
kalo tak layan sehari, leh sakit jiwa beb
pusing punye pusing
sip baik ade satu kedai mamak yg ade wifi
tp saje jek tuk comfirmkan ade wifi ke idak
sepupu aku gi ar tanye mamak tu

mamak : ha..mau mkn ape
sepupu : kasi itu roti sama teh tarik
mamak : bos..
bakh : bos? , sivaji da bos hehehe <--rekaan semata2 bakh : er...kasi roti tampal sama teh tarik 1... mamak : o...ok, lain ada? sepupuk : hmm... sini ada itu wifi ka? mamak : Oo, wifi, mamak : itu wifi sudah habis la <-- bapak muke confident giler, mcm haram ><
sepupu : erk...adei <-- sambil tepuk dahi
bakh : erk....=____= leh habis ke bende alah tu huhu~


kes kat bangi lak
hr tu aku teringin lak nak minum air durian belanda
tak silap aku, mase tu , lps aku blk dr terawih, kalo tak silap
so aku kate ar kat mamak tu aku nak durian belanda
bebudak opis aku lak, diorang semua ambik coke
dlm 5 mnit pas tu dia dtg bwk coke gan ais
tp air aku dia tarak bawak
aik, nie dah mengundang kemuskilan nie
dah agak lame, aku tanye mane air tin aku, dia kate sat gi
aku ckp sat gi, nape lak, air tin saja
pastu br dia ckp, o air tin ka
saya ingat durian blended
adoi... ape jadah nye la aku nak minum air durina belanded
nasib baik dia kasi durian belanda blended
kalo durian blanded haru gak tuu...T__T
adei, nasib2...

0 comments:

Post a Comment