Saturday, February 27, 2010

nag iv

otw aku gan parent aku nak pg ikano, aku saje je la bukak topik
yg aku nak pegi perak nak teman faliq dgn seri bertunang,
saje bosan2..

bakh : bah minggu depan kite nak pegy perak la..
abah : o ye ke.. perak kat mane
bakh : herr... tak inga lak kat mane pulak hahaha... (damn aku lupelak kat mane, padahal dah pernah pegy sekali dulu huhu)
abah : buat ape
bakh : oo nak gi member tunang faliq gan seri
abah : ko biler pulak,
bakh : erk.. (dang, asl la aku pg bukak topik2 camne lak)
bakh : hmm pegi sane faliq tunang (cobaan buat2x bodoh saja hahaha)
abah : ko biler pulak nak tunang,
bakh : hmm ha ah pegi sane faliq tunang (masih mencuba)
abah : iyer,tau, ko pulak biler pulak nak tunang, (yeah cubaan, sgt la gagal ye T.T)
bakh : hahaha.... tak tau la biler
abah : ko nie
abah : tak tau bile la pulak
mak : nak mak crkan tak (dan2 je mak aku mencelah)
bakh : errmm.... hmmm (adei)
mak : tp kalo dah crkan jgn tak jd pulak
bakh : haha boleh ke camtu hoho~ (ah sudah...biar betul..mcm tu la pulak, ai sengal sungguh)

p/s: k ar, that's it my pren, aku tak mo ckp2 gan diorang bende2 yg berkaitan dgn bende nie lg pasni dpn diorang
terase spt ingin mengigit seseorg la pulak haha..

2 comments:

Seri Mas Nurwani said...

test r dulu. mana tau mak ko nak kenalkn ko ngn yang comey n cun. hewhewhew :p

munyit said...

hoho~ tu la psl
tp nnt aku takut terselit bwh dapur la wahahaha..

Post a Comment