Sunday, September 19, 2010

Asmara

Walaupun aku rase geli3x gelaman nak tulis entry nie
tp aku ttp gagahkan gak menulis entry nie wahahah.....bengong

k la,
disebbkan aku bohsan giler memlm sabtu smlm
aku gi la cari2x cite melayu ape yg aku leh layan
tak tau la knp,
semenjak 2 menjak nie,
aku mmg ske layan cite melayu,
mungkin sbb aku nak tgk cite2x yg best mcm Syurgamu Ramadhan kot,
hurm mugkin jugak huhu...

cari punye cari
tiba2x aku teringat lak iklan kat tv3, slot lestary
tajuk cite dia Asmara
asl asmara, aku tak sure
knp tak tukar tajuk dia jd asrama
itu pun aku tak sure
haha...

berkenaan dgn cite dia
camne nak ckp yek... hurm
yg pasti aku nak tgk
minggu depan sambungan cite nie
so kalo camtu, maknenye cite nie agak best la
sbb ape aku kate agak best, sbb aku baru tgk 2 je episod dia
nak buat camne, sbb skrg nie pun dia baru realese 2 je pun huhu..
so tak mau la judge awl2x kan
tp so far
menarik ar huhu...

kpd sesape yg nak tgk cite nie
aku dah try cr kat tv3 punye website, tp tak de la pulak
hurm...knp yek

tp sib baik ade org yg baik hati nak upload gan bg link kat mane nak tgk cite nie
trimax kat tuan tanah - agakarebatu huhu

[link] - credit to agakarebatu

Menyesal – Sixth Sense
Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri

Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu

Tulus cintaku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu

Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku

kat atas nie lak, ost tuk cite nie
aku ske lirik dia hoho....

0 comments:

Post a Comment