Sunday, November 14, 2010

Suatu Hari di Mid Valley

cite nie dah lame dah
tp saje je nak tulih

hr tu aku dok la jalan2x gan adik aku kat mall
pastu nmpk ar satu minah nie tgh marah anak dia yg tgh mkn aiskrim,
dan budak tu sgt la comot
habis mulut dia penuh gan aiskrim
kecik lg la, umur tak sure, tp kecik la... chomey

alkesah cite dia gini.

mak budak tu : HA!!!, MKN TU ELOK2x LA CKET, KAN DAH CHOMOT... DAH, HAIS.
aku : mak ai garang nye minah nie( tu aku kate dlm hati la wahaha,
kalo aku ckp kat situ, ade lak mkn pelempang karang,
bak kat epepatah, tiada rotan, pelempang pun boleh juge :P hehe...)

kire dah mcm jauh cket dr situ. adik aku ckp kat aku

adik : eleh, cube time blom kawih dulu, mase mude remaje
musti mak budak tu ckp, alalalala~ bhucuk3x schumelnye
anak sape la nie, alolo cianye~
aku : wahahaha....
aku : lol, mesti la ngok, kalo idak jatuh ar saham dia, kalo dia marah3x,
mase tu la nak tunjuk caringkan, ade ciri2x ibu mithaly wahaha...

0 comments:

Post a Comment