Saturday, February 5, 2011

Awi Rafael - Pulanglah



Bukalah mata dan lihat dihadapan mu
Aku Berdiri tegak tapi kau tak nampak
Mata aku seperti sering kau campak saja
hanya hendak ada yang aku tak ada

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Munkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
berikan jawapan

pulanglah sebelumku runaway
Aku menanti kamu every
Aku menunggu dari, Monday Tuesday, Wednesday, Thursday
tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menantimu everyday
Aku menunggu dari, monday Tuesday, Wednesday, Thursday
tak ingin tak perlu
Aku dah Bingung

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semua nampak berbeza tapi ku sama...

damn
serious shit
aku ske gle lagu nie...
ape2x pon... kasi layannzz..

[link] - fanpage
[link] - twitter

[link] - radio edit
[link] - cover by PanPanBoiyz
[link] - tv record hehe..creadit to iansugianto

2 comments:

zac zirwan said...

suke la lagu ni bro!!

zaczirwan.blogspot

munyit said...

huhu.. mmg layan bro lagu nie
tgh tunggu mv dia je skrg

Post a Comment