Sunday, December 25, 2011

Bila aku jatuh cinta - Awi Rafael



Bisakah ku tanpamu
Bilakah ku tanpamu
Hatiku mulai rapuh hatiku mulai sedih
Bisakah ku tanpamu

Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah
Hanya untukmu

Relakah ku tanpamu
Relakah ku tanpamu...

Bila aku jatuh cinta...
Kan ku sebut namamu akan ku tulis lagumu
Akan ku katakana kata-kata indah...

Bila aku jatuh cinta...
Kan ku doakan kamu menyempurnakan aku
Akanku buatkan semua yang terindah...

damn....
aku dah perasan lame dah lagu nie..
tp mase awl2x dulu, aku tak rase ar mcm best sgt...
lanie aku leh tangkap cintun lak gan melody gan lyric dia... pergh
mmg terbaek seyy...
keep it up awi rafael hehe....
superb bro...



p/s : tgh praktis guitar main lagu nie hehe...

tuk chord lagu leh gi sini

0 comments:

Post a Comment