Tuesday, October 16, 2012

SHORT FILM: PASPORT EKSPRES


damn... selute sey biler tgk cite camni ...terbaek...kagum pun ada gak
kreative + smart

byk bende dia cuba selitkan dan sampaikan dlm cite nie...
"cantik", tu je aku boleh describe tu cite nie

skrg tak pasal2x aku rase nak pg perlis lak...
scene dia mmg lawa2x...SubhanAllah

seriously aku takde la nak layan Usman Awang .. tp cite nie buat aku leh tergerak lak nak layan karya dia...


"bukan kah kecurigaan itu telah terbunuh bila kita bersapa"
- Usman Awang  (Pemuda dan Gadis Tionghua)

"Selagi hidup berjiwa hamba pasti tetap terjajah abadi"
- Usman Awang (Jiwa hamba)


 yg lg tak leh bla.. selitan lagu Ahmad Jais... pergh msk la pulok
 terbaik3x....
 mmg aku tabik spring Syabas Rewan ... kudoss... hehe

p/s: dang aku mmg malas nak tulis kalo aku post pape bende...
tp sbb cite nie osem sgt... aku gagahkan jua hahaha.... bengong

0 comments:

Post a Comment