Saturday, February 14, 2009

Geng Pengembaraan Bermula

Last Thursday my friend invites me to join them to watch this movie. Mcm biasa, if I watch malay movie, I will lower down my expectation, so that I will not too disappointed if the movie mcm hampes, which is mostly yes event thou I already do that. But malangnye, this movie was really cool. U guys should watch it, it really worth it. It has a lot of sense of humor (bukan lawak yang merendah2kan IQ penonton, byk giler lawak camnie kat malaysia), adventure and most importantly perpaduan diantara kaum it’s try to show us, yg harus kita hargai pada masa kini. Without it kite takkan merasa keamanan yg kite kecapi pd hr ini. Ape2 pon cite nie mmg besh giler, rugi kalo x tgk, nie la mase nak support cite yg berkualiti. Kalo rase diri tu budak2 lg, lg ske kot kekeke… kalo tanye upin gan ipin pon diorang mesti kata betul3x :P

0 comments:

Post a Comment