Sunday, March 1, 2009

NAG


On my way back to my house at Bangi, ade la borak2 sket with my father. Mcm biase biler borak2 with my father, mesti dia tanye soklan cepu emas whether I already apply for government job or not.
Disebabkan soklan tu soklan favret so jawapan pon jawaban faveret la, still working on it padahal pemalas nak mampus nak update gan siapkan resume kui3x.
Biler dah kasi jawaban camtu, tentula dia naik hangin satu badan , so dia pon startla nag at me, while my mom tgk gan senyum je kat tepi.
But, ape yg menarik sebenarnye mase my father nag at me, he came up with this word “kalo nak bertanye, kenela ade kerja yang stabil”
For an instance it make me wonder and a lil bit confuse, what the hack is that, so I ask my father what he is mean by that several time but my father buat dono jek ><.
Tibe2 my mom sambil tersenyum2, cuit and say to my father “mane la dia faham ”, then only I dpt tangkap what he’s mean huhu….. aiyaa pakcik musing nyauh nmpak.

2 comments:

KerEpeKuBi said...

ahahaha...dlm sungguh maksud itu..

- said...

hehe tu la psl =)

Post a Comment