Sunday, March 22, 2009

LOVEVILLE


Pagi2 ahad camne, mmg best kalo pegy breakfast kat kedai sharipah.
Kalo hr biase nak pekene roti canai kat bawah opis aku, mmg aku tak leh pegy, x sure lak apa psl, susah benor aku nak tolan. Mcm biase sblum pegy sarap, beli surat khaboo dulu kat kedai seblah, asey man, ramai lak org beratur, nak beli surat khaboor jer.. .Check duit, takde duit kecik, so runner la gi kedai 7E, yg terletak tidak berape jauh dr situh...huhu. haih... duit besor la pulak, x kan nak boli surat khaboo jek, segan la pulak. Lg 1 cian la pulak gan awek 7E nie, tak psl2 nnt kene tekan tiub, padahal x de masalah pon sbenornyne :P. Teringat blk mase aku keje kat 7E dulu, tobat x mo dah. So try ar cr brg lain, cr punye cr aku sambar la komik LOVEVILLE karya Aie. kalo nak diikutkan aku mmg dah pernah dah bace cite nie mase kluar kat gempak dulu, tp sebab cite dia sambung2, ade gak cite dia yg aku termiss. Dia nie merupakan org yg same lukis cite "blues utk aku" & "aku,kau dan sesuatu "mase kat ujang dulu, salah sorang idola aku gak, suatu mase dulu. lukisan dan tulisan dia byk pengaruhi lukisan aku =). Ingat2 blk, dah lame dah, x dengar hasil keje dia yg terbaru, rasenye nie yg terakhir aku tgk keje dia kot, anyway harap2 dia dpt buat cite yg besh camne lg.
ape2 pon cite dia mmb besh. Kene gan namee tajuk buku nie, obviously jiwang la.Tp bukan tu jek, dia tunjukkan gak hubungan baik giler antara kawan yg mmg masyuk giler (tahap baik dorg , mmg tak terfikir dek aku) dan diorang bukan gei k!. Dan motif aku tulis nie, sbnrnye saje nak bg, tau aku br beli buku nie jek, hehe. Yg pasti bace buku nie buat aku senyum...senyum... dan senyum, mcm org x betul :P

1 comments:

rafi said...

saya nak beli buku ni.. wasap saya 0167763774

Post a Comment