Friday, May 29, 2009

khabar

it's quite a long i am not calling my parent.
usually i not like that, i am the one who will call them
so nak jd cerita diorang call aku
just nak tanye khabar
frankly to say my mood was noot good at that time
only god know why
k, whatever it is
diorang tanye aku mcm2, and i was answer back la what they ask
but dorang leh detact, yg aku punye mood x brp baik
hoho~, parent la kan, mesti diorang dpt kesan punye
diorang pon tanye le ape hey
aku ckp, aku ok jek takde masalah
but suddendly diana anak kak siti menagis
then my father ask me

my father : oit, suara anak mane tu
me : err.... oh anak staff sini, anak kak siti, knp?
my father : aik, kat sane leh bwk budak ke
me : boleh jek, tak de masalah knp?
my father : oh, ye ke, ingat ko kat rumah janda mane td (sambil gelak, aku leh dgr gak mak aku gelak)
me : err.. hehehe

hehe
nak jek mase tu aku jawab "kalo janda, boleh ke... hehe", tp tak sempat lak
kalo aku jawab camtu, sure bapak aku yg dr perlis tu terus blk kl cr aku haha :P
yg pasti bende tu buat aku gelak, gak hehe...

0 comments:

Post a Comment