Sunday, May 10, 2009

Selekeh

Among my friend, aku admit aku antara.. atau maybe yg plg selekeh hehe~. I know that, tp nak wat camne aku selese camtu, just being my self... achecheche...

Bukan tak mo pakai yg ok sket, tp seriously aku mmg payah giler nak berkenan gan sesuatu bende. Satu lg aku lebih prefer pakai bende yg selese dr rupe. kadang2 nak beli sesuatu bende tu mmg ambik mase 2-3 hr br aku beli. Dan yg plg best, biasenye aku mmg tak beli :P. lg parah kalo aku berjaya beli pon, tp rase tak selese atau tak kene mmg la aku tak pakai lg baju tu.

Ade satu hr my parent dtg lawat aku kat opis. Diorang tgk aku dok pakai selipar jepon, baju t-shirt tak de colar + seluar slack. diorang tgk aku senyum jek... pastu kepla geleng2 ><

Satu kes yg buat aku terkedu dan rase mcm nak gigit2 je, mase tu time lunch hour. tgh mkn gan member2 aku kat uniten,
tibe2 aku nmpk client aku,
dia dok sebelah aku jek,
so aku pon pi ar tgr dia,

bakh : oit jauh jln
client : hehe, biase la.
client : bla bla bla...
client : bla bla bla...
client : tak keje hr nie
bakh : eh, keje, asl
client : oh ye ke, ko pakai camne je pi keje... (nada dia, mmg aku tak gemor)
bakh : erk.. aaa.. hahaha (gelak dlm ketensionan) camtu ler

yg aku tension dah la ramai member aku kat situ mase tu, hampeh tol
tersipu2 gak la aku rase, rase mcm nak msk bwh meje mkn je mase tu. lol aku graphic designer, bukan budak marketing, kalo nak jumpe client tu lain hal la, mmg kene pakai kemas, ape daa~
biler pikir blk, aku still rase tension hmm... nie yg buat aku nak pi kaRock nie :P

2 comments:

KerEpeKuBi said...

alaa..name pun dak IT..stended ar slekeh cket...br idea msyuk..hehe

- said...

keke, betul3x

Post a Comment