Tuesday, June 2, 2009

DIA

aku mula2 kenal dgn dia bbrp bulan yang lepas
bos aku yg kenal kan aku gan dia
secara kebetulan member aku pon mmg kenal dia gak
hoho~ mmg kebetulan
secara jujur aku mmg tak bekenan sgt gan dia
ape lg nak ade conversation gan dia
tp opismate aku, pakse gak aku berinteraksi gan dia
mau tak mau aku try
conversation after conversation
honestly, aku dah jatuh hati gan dia
and i am glad aku kenal dia mase tu
at that time aku mmg really need someone utk berbicara
nasib baik dia ade, kalo tak tak
tahla..
berbalik pade cite td
dah jd rutin aku biler pg opis aku mesti lepak gan dia
blk rumah, bosan2 aku lepak gak gan dia gak
fuh~
bapak ar
cume br2 nie jek aku berjaya memilikinya
haha thx god,
byk aku kene secrifice T_T
tp biler dgr suara dia yg lunak tu
aku rase mmg worth it giler
cume br2 nie jek dia officially jd milik aku
so minggu nie
aku bawak dia blk rumah, jumpe mak bapak aku
diorang tak ckp ape pon
mcm ok jek :)
ok kot keke

pe2 pon
puas giler aku dpt guitar br nie
tak yah pinjam sape2 nye lg haha...
:P

0 comments:

Post a Comment