Wednesday, June 24, 2009

Kelantan

br2 nie aku gerak gi kelantan
nie 1 tme aku pg ke negeri cik siti wan kembang =)
wohoo~ best

gi sana atas jemputan
sbb member aku khawin ^ ^

teringat lak kat lirik lagu wani ardy - org kecil
"hari ni ku lihat temanku dan separuh hanya bersatu"
gratz
korg antara yg, berjaya ^ ^
hoho~

kat sane kitorang stay kat rumah tok awek member aku
kat sane jempe lak dgn anak member aku hoho~
huhu manje betul dia
bukan dgn ibu bapa diorang jek
gan kitorang pun diorang manja gak
sampy mak gan ayah diorang pun jeles gak
haha

tp yg menarik mase kat sana
my father call me

father : biler balik
bakh : mlm sket (tibe ade suara anak member aku tgh gurau manja gan aku la pulak)
father : oit suara anak sape tu <---- damn nie betul2 dejavu nie, dah dua kali aku kene soklan yg sama
bakh : anak sedara member la, bah

pastu aku dpt feel yg suara bapak aku dah berubah sket ><, alamak
dah la gua pegy kelantan
ohh..noo
aku harap dia tak pikir bukan2 lak :P

0 comments:

Post a Comment