Sunday, July 12, 2009

Awet Muda

cite nie dah lame dah
tp mcm best jek nak kasi tulis kat sini =)
kpd yg tak berminat sila tekan alt + f4 yea....

cite dia hok gini
aku tak hingat ar biler ar bende nie jd, tp baru2 gak ar
aku gi blk kampung gan parents aku
kat kampung aku jumpe lak gan sedara mare aku
agak lame gak aku tak jumpe diorang
setahun lebih ade kot
diorang tanye aku

mak cik : belajar mane
bakh : uniten
mak cik : biler habis nye
bakh : dah lame dah aye habis makcik , nak masuk setahun dah keje....
mak cik : Oo ye ke, baguh la camtuu (sambil buat tanda piece (^ ^)v <--- nie hanya tambahan jek k)

masalahnye bukan sorang dua jek tanye camtu, ramai gak yg tanye camtu
giler kembang kempis hidung aku
huhuhu semua org ingat aku mude lg wakakaka :P
sbb bende nie mcm best jek,
aku cite ar kat member aku

bakh : dude, ko tau tak, hr tu aku blk kampung, semua org tanye aku, belajar habis biler
bakh : giler muka student aku nie mhuahuahuahua (ketawa dgn riak, sambil tunjuk gaya victory <----- saje esegerate wakaka)
bakh : diorang semua ingat aku muda lg tuuu huhuhu~
faliq : hmmm, ye la tu,
faliq : ko tak tau ape dia ckp gan anak dia
bakh : ckp gapo?
faliq : dia ckp ar kat anak dia,
(siler tukar nada makcik tuk part dibawah nie jek)
faliq : nnt belajar nnt, jgn jd mcm backteria, dr dulu sampai skrg tak habis2
bakh : siol la ko, haram jadah betul...

p/s moral of da story : kadang kala kite rase bende tu best, tp dr perspective org lain tak
tp tuk kes nie, member aku mmg jeles pon mhuahuahuaaha,

0 comments:

Post a Comment