Friday, July 24, 2009

What A day

erk..pepagy lg aku dpt tau satu bende yg hmmm.. tah la
tp it's still really border me
hmm, bak kate amember sepemborakkan, aku nie pikir byk sangat haha...<--- brp kali da, mau kasi tau
tp sip baik ar keje byk so tak der ar terpikir2 sgt,
blk rumah mandi manda, pastu terus gi opis

selalu aku ikut jln yang satu lg,
tp tah nape hari nie aku ikut jln yg aku dah lame tak follow, hmm knp la yek..
k berbalik cite td

lepas jek traffic light, nak msk lorong main agak mencabar gak
sbb kete kat lorong main lg mmg laju babas bak serbuk kari babas jugak la kelajuan dia (babas - adik beradik gan alagapas)
aku mmg cuak sket
tp sepatutnye tak de masalah
br aku nak masuk lorong main
bapak ar mecedece break lak
adoi
ape lg bang bang boom ar

giler ar
mecedece 2 pintu tak de bumbung tu, mampos
pas langgar aku belok tp sket
pastu mamat tu turun
aku mmg cuak giler ar, mecedece 2, mane nak korek duit
kete dia, aku tgk, cat dia jatuh gan kopak ><
brp la aku kene byr nie


dia tanye
ok ke, aku kate ok ok, <---sambil nyanyi lagu aku bukan superman
aku kate sory ar bro
alih2, dia salam gan aku
pastu dia chow

wohooo~ selamat beb
semoga Allah murah kan rezki dia, seriously

sampai lak kat opis
tgk2
kete yg aku langga td tu lalu lak kt arah bertentangan aku, leh lak dia parking kat opis aku haha,
ape lg aku pun cpt2 ar parking, pastu turus naik opis wakaka
harap2 dia tak ubah fikiran la :P

ape2 pon syukur, aku ade lg
kalo aku jatuh, mase langgar, sure jalan
dah la kete kat lorong tepi laju giler
mase langgar aku leh lak belok ke arah tempat sibuk, fail2x

seriously aku mmg syukur giler
terus aku dgr lagu dear god <--- padahal tu lagu tuk awek yg duk berjauhan haha

p/s : teruk sey moto aku adoi T_T, cian dia

0 comments:

Post a Comment