Sunday, August 30, 2009

KLCC

rabu lepas aku gi ar meeting gan bos aku kat petronas
settel je meeting kitorang pon geraklah gi ke tmpt kitorang park td
mase nak ke arah tu lalu ar kat tempat org jual2 minyak wangi gan alat2 makeup
pastu bos aku tanye la aku

sam : bakh, gua ske giler lalu kat sini siol, awek dia lawa2 tu
bakh : hmm, mmg lawa pon, tp tah la mcm tak ade feel sgt pon

ape yg aku cuba katakan kat sini, bg aku
org yg aku ske je sebenarnye yg lawa huhuuhu <--bengong
akibat tersalah paham
dia jd camne lak

sam : APE!
sam : ko tak de perasaan terhadap perempuan

kuat giler lak bos aku ckp camtu,
yg lg sengal, satu group makcik gan bbrp budak perempuan kat depan kitorang terus pandang aku
buat muke slack, sambil mulut terganga gan mate slack..

bakh : erk,
bakh : SIOL la lu en sam
sam : wahahahahaa....(gelak mcm haram)

sip baik posa, adei~

0 comments:

Post a Comment