Sunday, August 23, 2009

Surau An - Nur

huhu jarang giler skrg aku dtg kat surau nie
al maklomla skrg aku stay kat bangi <---kalo blk puchong pun mane singah :P

kalo dulu almost hr2 aku dtg lepak cini
nak ikutkan aku bukan budak baik pun
dtg kat sini pon sbb kene study kat sini huhu~
so kire study + ibadah ar, huhu kire cantik ar tuu...
join venture lak gan bbrp member aku
mmg meriah beb...
happy giler mase tu
mase tu mmg golden age ar

disebabkan abah aku gan kitorang kamcing gan org surau
kitorang dpt satu bulik study huhu...
ingat lg mase dulu, kitorang siap buat lantai corak untuk bilik study kitorang
tp skrg bilik tu dah jd stor dah sbb dah takde org gune dah

jumaat mlm sabtu lepas br ar aku sembahyang kat sini
huhu jumpe blk ar pokcik2 lame
tp sbb aku dtg mase dah msk waktu tak sempat ar bersalaman dgn diorag
just jumpe org yg aku rase rapat je hee~ <---alasan, sebenarnye sombong wakakak XD
mase sembahyang dgr lak alunan suara2 lama
nostalgia beb
huhu syahdu T_T <--tu la lame sgt tak blk dtg surau

habis sembahyang jumpe lak gan brother hilal
sepanjang aku hidup, dia sorg je org pabgil aku gan name bob huhu
ade ar bual cket gan dia
dia tanye
hilal : tinggal gan keje mane skrg
bakh : masih kat tempat lama ar bro
hilal : o ye ke
hilal : tinggal gan sape
bakh : Oo tinggal gan member2 lame huhu~
hilal : so biler nak tinggal sendiri
bakh : sendiri, hahaha <---- waaaa~ kebabommm, soklan yg aku tak bbrp gemor hahaha, adei~
hilal : hmm ha insallah hee~

p/s: serabut jap kepla aku, mengingatkan perkra yg aku x mo ingat haha...

0 comments:

Post a Comment