Sunday, December 13, 2009

nag III

minggu nie aku mcm cuti pjg sket ar, 3 hr camtu
tapi yg x best nye termsk hr sabtu ahad huhu~
so lepas sampai jek hr kamis hr tu dr kuatan aku terus blk puchong,
ingat, blk dr kuantan aku nak start semua keje2 aku yg terpending
tp mcm biase, itu semua angan semata-mata...
aku leh lak dok gi layan main game dragon age la pulok :P
2 hr pertama, mmg aku layan habis game nie,
disebabkan ketensinan negok aku ngadap komputer 24jam,
mak aku pun sound ar aku cket.

mak : ya, ko nie dr kecik sampai ke besor asyik main game jek
mak : ingatkan dah besar dah tak main lg dah, best sgt ke...
bakh : hee..
abah : hmmm,
abah : ya , patutnye umur ko skrg nie, gi uli anak ko tau tak!
abah : main game, buat bende...
bakh : erk....
bakh : =__= <--- buat bodoh sambil terus bermain game hahahaha......

p/s: game dan anak, 2 bende yg sgt berbeza k, asl diorg leh relate lak >,< warhgggg...

0 comments:

Post a Comment